Ghetarul Kitzsteinhorn

O excursie in care privesti peste crestele muntilor, partii usoare, dar si dificile pentru amatori, ice camp sponsorizat de Audi, dar cam aglomerat in zilele senine.
Ca sa urci, trebuie sa iei 2 telegondole si o telecabina, cea din urma necesitand cel mai mult timp de asteptare. Pentru sezonul 2015/2016 austriecii pregatesc doua noi instalatii - o telegondola si un telescaun.
Fara sa ne grabim, nici la plecare, nici la urcare (ne-am oprit pe la magazine), am mancat de pranz la Alpin Center (2540m) si am reusit sa ajungem in varf la platformele panoramice dupa ora 2. Pe schiuri nu am facut decat o coborare, incepand cu ora 3. Am ales pentru urcare prima zi frumoasa, dupa mai multe zile cu ninsoare si cer inourat, asa ca nu am fost surprinsi de valul mare de turisti si schiori.







Telecabina are o capacitate de 60 de pasageri si trece peste cel mai inalt stalp de telecabina din lume, 113,6m. Eram insa atat de inghesuiti, incat nu prea am putut sa ne bucuram / speriem de inaltimea la care am urcat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu