Cascada Krimml

Din Zell am See se poate ajunge la ea cu trenul care pleaca in fiecare joi la ora 16 catre ea, intr-un tur organizat, sau cu masina, varianta pe care noi am preferat-o. Calatoria cu trenul dureaza aproape doua ore intr-un sens, acesta oprind in toate garile.
Drumul pana in orasul Krimml dureaza cu masina o ora si de acolo am fost indrumati catre o parcare din apropierea drumului forestier care duce la cascada. Ar fi trebuit sa ne ia 15 minute plimbarea pe jos, prin padure, dar locul de joaca pe care l-am intalnit si tavaleala prin zapada proaspata l-a prelungit binisor.
Am gasit un singur restaurant deshis (dupa ora 11 si am impresia ca nu in fiecare zi, dar cel putin joia isi aseapta clientii care vin cu trenul) foarte aproape de cascada - Hanke's Restaurant. Vara sunt multe alte variante, caci tot drumul este presarat din loc in loc cu restaurante si terase, acum insa toate inchise.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu